Izbornik

Plesne pripreme i Seminari

Poštovani plesači,
plesni klub organizira za Vas plesne pripreme koje će se sastojati iz tri dijela: TEHNIKA, KONDICIJA,ISPLESAVANJE. 

Prvi dio:
Četvrtak:  Privatni sati Marčetić & Bartol prema dogovoru
                17:00 - 18:30h Marčetić i Bartol LA TEHNIKA
                19:00 - 20:00h Marčetić i Bartol LA PARTNERING
                20:00 - 21:00h     Isplesavanje Latin
Petak:      Privatni sati Marčetić & Bartol prema dogovoru
        Privatni sati Alexey prema dogovoru
              17:00 - 18:30h  D. Marčetić i B. Bartol LA DINAMIKA
              19:00 - 20:30h  Alexey Rubtsov   ST  TEHNIKA
              20:30 - 22:00h  ISPLESAVANJE ST I LA
Drugi dio:
Subota:    Privatni sati Alexey prema dogovoru
                15:00-16:30h  Alexey Rubtsov  ST  TEHNIKA
                17:00-18:30h Alexey Rubtsov   ST  TEHNIKA

Nedjelja:      8:30-9:30h      SREDNJOŠKOLSKO IGRALIŠTE  
                   11:00-12:00h  REKREACIJSKI CENTAR BECK
                   13:00-14:00h  ISPLESAVANJE LA I ST

Ponedjeljak:  8:30-9:30h     SREDNJOŠKOLSKO IGRALIŠTE  
                    11:00-12:00h  REKREACIJSKI CENTAR BECK
                    13:00-14:00h  ISPLESAVANJE LA I ST
                      
Utorak:       8:30-9:30h      SREDNJOŠKOLSKO IGRALIŠTE  
                  11:00-12:00h  REKREACIJSKI CENTAR BECK
                
Srijeda:       8:30-9:30h      SREDNJOŠKOLSKO IGRALIŠTE  
                  11:00-12:00h  REKREACIJSKI CENTAR BECK
                  13:00-14:00h  ISPLESAVANJE LA I ST
    
Četvrtak:    8:30-9:30h      SREDNJOŠKOLSKO IGRALIŠTE  
                 11:00-12:00h  REKREACIJSKI CENTAR BECK  

Kroz 7 dana mini priprema cilj nam je predstaviti kondicijsku pripremu kao nužnu u sportskom bavljenju plesom.

Aktivnosti u KICK BOX Dvorani
-Kroz svaki trening u uvodnom dijelu natjecatelji ce proći odredena testiranja po FMS sustavu pomoću kojih cemo dovesti njihovo tijelo u funkcionalno stanje,pratiti napredak te ispraviti odredene nepravilnosti u mobilnosti, fleksibilnosti ili stabilnosti koje mogu dovest do ozljeda u budućnosti

-zagrijavanje ćemo proći koristeći elemente yoge,pilatesa,primal move-a.

-poseban naglasak cemo staviti na jačanje trupa i pravilnu posturu tijela te jačanje lumbalnog dijela kralježnice kao osnovnog problema u "krivom" držanju plesača

-u glavnom dijelu treninga proći ćemo kroz osnovne vježbe snage koristeći razlicite rekvizite: kettlebell,trx suspenzijske trake,gume,lopte te elemente gimnastike i vježbe s vlastitom težinom,proći cemo metodiku weightliftinga i powerliftinga

-za kraj treninga naučit cemo natjecatelje na koji se način oporaviti te pripremiti za sljedeći trening



Svi treninzi su seminarskog tipa.Opterecenje i intenzitet su prilagodeni pojedincu ovisno o spolu,godistu,zdravstvenom stanju.

U trenažnom procesu drzimo se SFG i FMS sistema koji su trenutno medu najcjenjenijim i najpriznatijim na svijetu..

Cilj nam je poboljšati snagu i izdržljivost,preventivno smanjiti mogućnost ozljede,povečati medumišicnu koordinaciju te osvijestiti svakog pojedinca da je tijelo stvoreno da djeluje kao jedna cijelina a ne kao zaseban misic i da je zato potreban drugačiji pristup treningu.
VODITELJ KONDICIJSKOG PROGRAMA: Andrej Beck- student kinezioloskog fakulteta u Zagrebu;licencirani SFG,FMS,TRX instruktor;voditelj rekreacijskog centra Beck;osobni trener;vanjski suradnik hns-a za kondicijsku pripremu.
.
Prijava

Prijava za ples

Odaberite što želite zaplesati
Odaberite grad
Ime* :
Prezime*:
Telefon*:
Mail*:
Nešto za dodat:

Komentiraj


Komentari
Footer